Mot stallet!

Snart ska vi bege oss mot Smedby och KRS för lite shopping och titt på hästtävling. Stephanie, som passar våra hundar (toppentjej :)) driver hästbutiken Cheval Ridsport här i Kalmar och när vi lämnade hundarna förra veckan lyckades jag spana in två ridbyxor från Martha Wear, skitsnygga... Och svindyra... Men de låg i lådan med 50% rabatt på :) Den här helgen besöker de tävlingarna på KRS för att sälja där så vi tänkte också åka dit i hopp om att ett passande par ridbyxor finns kvar!

Visst är de snygga?!

Egentligen borde jag avvakta med att köpa nya ridbyxor tills jag kommit igång med ridning igen på riktigt. Men Älskling övertygade mig... Och Martha har jag tittat på länge så visst är det vettigt att passa på när det är rea? Byxorna är nästan så snygga att man kan använda dem till vardags :)

Inga ridbyxor här inte :p Men en mysig bild på hela djurflocken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0