Mysdag

Idag började vi dagen på BVC för 5-månadersvaccinet. Det krävdes två väckningar av Älskling och att telefonlarmet ringde tre gånger innan vi tog oss upp... För en tid vid 11.00. Inga morgonpigga tjejer i den här familjen!

Men vi var faktiskt i tid, sisådär 20 minuter innan i tid. Men då kunde vi promota sjal för en nyfiken mamma i väntrummet, samt läsa boken som Måsen (öppna förskolan i stan) har gett ut om sin verksamhet. Toppen! Och besöket gick hur bra som helst, berättar mer senare.

Nu är vi hemma och Lovisa sover som en stock. Jag känner att vi båda är på rikitgt myshumör idag och ska nog bara lulla runt här hemma, äta gottigheter och plocka iordning. Kanske är det jag som för över mina egna känslor kring sprutor på Lovisa men jag tycker att vi båda är förtjänta av en riktig mysdag efter vaccinationen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0