Nästan klar med dagen

Nästan allt på do-to-listan blev till slut avklarat, tackar powernapen för det ;) Kundmötet och tjejkvällen blev också top notch!

Kvar på listan står "Förbered kurserna inför imorgon" och jag försöker verkligen... Men min kreativitet suger när jag inte känner mig tidpressad och än så länge känner jag mig ganska cool. Tyvärr. Hade varit skönt att känna sig lite förberedd också. Hur känns det?

Nu tänker jag istället att jag har gott om tid till förberedelse under morgondagen, ser framför mig hur allt faller på plats under promenaden t/r till Öppnis till exempel. Hoppas att det blir så för nu tänker jag fortsätta vändandet av dygnet och krypa till kojs! :)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

sv: Ja vad kul :) ja vi ska dit imorgon, ses då! hihi! godnatt

2011-10-17 @ 23:28:57
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0