Nattugglan pysslar

Jag har verkligen svårt för att gå och lägga mig på kvällen. Tyvärr hjälper det inte att jag kommer i säng tidigt, då ligger jag bara och vrider mig till runt 01 i alla fall. Så jag har bestämt mig för att ta vara på tiden istället. Natten är ju också den enda tiden då Lovisa garanterat sover :)

Denna natt ägnas åt bland annat målning av barnmöbler. En söt liten byrå har flyttat upp från källaren och ska snart få pryda Lovisas nya lekhörn. Ursprungligen var den i furu vilket inte riktigt passar här hemma så omgång nummer två av vitmålning är nu avklarad. Helt vit känns lite tråkigt så jag letar efter fina schabloner att pryda den med. Alternativt något kul från Panduro? Om tid ges så ska nog detta inspekteras noggrannare imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0