Spegelbebisen

Lovisa känner en helt underbart söt bebis, spegelbebisen kallas hon ;)


Konstigt att spegeln i brösthöjd är full av små handavtryck? Tänker till och med vänta med att tvätta av den, det ser gulligt ut.

Annars är det väldigt lugnt här hemma, det tackar vi särskilt för. Igår natt var ingen rolig natt... Gnäll och gråt till 01 och sedan många ledsna uppvaknanden under natten :( Jag tror vi skyller på gröten och tänker ta en paus från smakisar några dagar innan vi testar igen. Men det har varit lite gnälligt idag också så kanske är det tänder på G? Det tuggas extra hårt på saker och ting nu.

Jag tycker att detta är bland det svåraste med småttisar, att man inte kan fråga vart det gör ont eller vad de vill ha hjälp med. Samt att man inte kan förklara "det går över". Hoppas i alla fall att detta går över snart!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Gullig bild!

2011-10-05 @ 07:29:44
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Angelica - Mamma till Moa

Va roligt att du kommentera min blogg och tack för tipset :D Jag ska absolut kolla in de trådarna på fl!



Va liten hon ser ut din tjej! Supersöt! :)

2011-10-05 @ 12:40:39
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0