Studieresultat

Loggade in på studieportalen idag och konstaterade att min uppsats blivit godkänt, 4 hp avklarade i "Människan och djurens kognition", mycket bra. Konstaterade också att inläggen till den här veckans webbinarium skulle varit inlämade igår 23.59, mindre bra. Det delmomenten får jag helt enklelt ta vid omprovstillfället. Men positivt är att jag då kan delta på ordinarie webbinarium och se hur det är upplagt, dvs. omprovet borde bli enkelt.

Igår var också sista anmälningsdag för vårens kurser. Eftersom jag räknar med att även då vara hemma med Lovisa så lät "Spädbarnspsykologi 15hp" lite mysig. "Hund - avel, utfodring och hälsa 7.5hp" vid SLU slank också med, samt "Juridisk översiktskurs 15hp". Kanske blir lite klokare den terminen också :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis, vad skönt det måste kännas när man ser att man har klarat ett arbete.

2011-10-18 @ 20:11:36
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0