Vinteroverall

Jag vet att "alla andra" beställde vinteroverall i typ juni men vi är inte fullt så planerande av oss... Så igår när jag rotade i källaren tog jag upp min gamla overall för att testa storlek. Storleken är nog helt okej, i början av vintern i alla fall. Men tyvärr håller den inte värmen om vi ska ut och leka i snön "på vårt vis". Den får fungera som vagnoverall helt enkelt.

Men en riktigt varm vinteroverall? Vi gick såklart till Babyproffsen där nästan allt dyrt och viktigt inhandlas och blev rekommenderade Didriksons Tucky. Inte så konstigt, det var den enda tjocka overallen de hade. Hursom kände vi oss inte så lurade på vägen hem, vi var nog ganska nöjda med vårt val av "den bästa overallen". Men väl hemma var jag ju tvungen att google detta... Inser nu att val av vinteroverall är ungefär lika knepigt som allt annat i bebisvärlden. Orkar knappt sätta mig in i det för att skapa mig en egen uppfattning. Vi kanske nöjer oss med Didriksons? Den är snygg att se på i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0