Söndagen i Stockholm (Eva Bodfäldt)

På söndagen fick vi en rejäl sovmorgon (nu när vi konstaterat att kursstället låg ganska nära farmor) och packade ut oss i bilen. Den här gången hittade vi och kom i tid ;)

Vidareutveckling av belöningssystemet och skvallerträning stod på schemat, fortsatt intressant. En hel del praktiskt arbete vilket jag ofta tycker är lite frustrerande. Jag har inte alls samma behov av att få pröva hands on som många verkar ha, jag tycker bara att det blir seg upprepning och tar onödigt lång tid. Självklart väcks det ibland intressanta frågeställningar under tiden men jag är ändå lite anti. Känns ändå som att jag fick med mig en hel del från helgen och ska börja fila på en relationskurs. Tror att det blir ett bra komplement till valpkurs och vardagslydnad.

Lovisa och Älskling jazzade runt på hunddagiset den här dagen också och vi fick en sovande bebis med oss hem. Hundarna däckade också i bilen och var väldigt nöjda med att få komma hem till egen säng :)

Full fart på Kelly
Efter en stund var lek riktigt roligt
Godis eller lek? Svårt val.
Smaskig mjukost
Vacker rhodesian
Platt fall
Kom igen då matte ;)
Lovisa lekte kurragömma i hundburen :p
Fart och fläkt :)
Inte bara människorna som var helt slut efter dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0