Stockholmsbilder

Ja, bloggen har helt klart gått i dvala... Dels är det underbart väder ute så vi spenderar gärna vår lediga tid ute i naturen, dels har jag snöat in totalt i mitt nya forum som gör att datatiden går till nya diskussioner, dokumentärer och artiklar. Jag är helnöjd men känner att det är dags att uppdatera lite här också!
 
Börjar med lite bilder från resan till Stockholm. Det blev mycket bilåkande och ett intensivt "hälsa-på-alla-som-bor-i-Stockholm". Första kvällen/natten spenderade vi hos Älskling bror och hans familj, lördagen spenderade vi på min lilla kusins dop. Salems kyrka var riktigt vacker, särskilt kyrkogården som sluttade ner mot vatten på tre sidor. Konstaterade att min släkt är ganska stor ändå! Kunde inte namnen på hälften men häftigt att se alla samlade :) Och maten.... Fantasiskt god plockmat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0