Vår i Kalmar

Både igår och idag har varit riktigt härliga vårdagar här i Kalmar, plusgrader och solsken. Personligen är jag helt färdig med vintern och detta är välkommet. Att slippa fixa med overall och smutsiga vagnhjul/tassar varje promenad är ju inte helt fel, även om snön är vacker. Morgondagen utlovar solsken och 10+ så då kan vi passa på att sola Älskling lite också!

Den här våren och sommaren känns det som att vi kommer kunna njuta av till fullo! Förra sommaren var ju också härlig, med en nykläckt Lolla, men nu känns vi både piggare och rörligare. Jag ser fram också emot sommarkläder till en icke nyförlöst mage! Bikini, kjolar, linnen... Till sommaren kommer nog Lovisa kunna springa omkring på både gräs och sand och tillsammans kan vi åka på diverse utflykter. När jag gick igenom våra gamla bilder så förundras jag över hur mycket jag och Älskling har upplevt tillsammans, trots att vi träffades första gången för två och ett halvt år sedan. Vi sitter ju inte direkt still så länge utan det brukar bli fullspäckat schema med road trips / flyg hit och dit :)

Tyska bruket i maj förra året, det här längtar jag till!

Snart kan vi börja cykla, då får Lovisa en egen stol och hundarna åker i vagnen.

Första varma dagen förra året, då packade vi ihop filt och fika för att slappa i Slottsparken. Checka in världens tjockaste preggo i vårsolen :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0