Cykelvagn

Öppningserbjudande från Biltema i Kalmar var en cykelvagn / joggingvagn för 899:-. Vi har en begagnad sedan tidigare som vi köpte till hundarna men om hela familjen ska iväg så vore det smidigt med en till varje cykel (känns sisådär att tränga ihop Lovisa med hundarna och på det här sättet får även packning plats).
 
Möjligheten att koppla loss den och använda som vanlig vagn underlättar nog om man ska parkera cyklarna och vill ta med sig packning / sovande barn. Jag har förhoppningar om en cykelsemester på Öland med tält i sommar och då kan denna komma väl till pass. 
 
Både jag och Älskling reagerade på hur olustigt det kändes att köra henne framåt, men så länge vi är två som går samtidigt så kan man ju "snacka" trots att hon åker framåt. 
 
Första monteringsassistent
Någon klättrade in snabbt som attan, men lät Peter (dockan) prova först
Cykelhjälm på plats, inte helt poppis men lite amning ändrade attityd
Tja :)
Premiärtur (med Peter som sällskap :))

Kommentarer
Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

jag funderade också på en sådan och gud vad jag ångrar mig nu att jag ej köpte någon :/ attsiken..

2012-07-21 @ 23:03:54
URL: http://jenniezen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0