Dagens bilder

Idag arbetar Älskling dryga dygnet hemifrån och min pepphet på aktivitetet försvann nog med honom... Igår när jag gick och la mig redan vid 23 i vårt nystädade hem så kände jag mig så entusiastisk på tusen saker att göra idag. Men jag är ganska trött och Lovisa verkar inte heller ha sin piggaste dag idag. Synd på en dag då solen sken och det var riktigt varmt ute... Men ska man tro på mormor så ska det fortsätta vara vackert väder fram till fredag (japp, Älsklings ledigheter är förförljda av regn...).
 
Här kommer i alla fall lite mysiga bilder från idag när vi rastade av oss i Dammparken, något för Älskling att titta på under sin jour. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0