Sova under (nästan) bar himmel

En utav tankarna jag hade för idag var att vi skulle sova utomhus. Hade nästan tänkt ge upp det eftersom vårt humör här hemma knappast bjöd in till extra ansträngingar under kvällen. Men när vi fortfarande var vakna 23.30 så tänkte jag varför inte? På nått sätt ska vi ju fördriva natten :)
 
Så nu har jag och Lovisa möblerat om balkongen, tagit ut madrass och sängkläder, klätt oss själva lite varmare än vanligt och flyttat ut. Ibland känner man ju att ens ansträngningar inte generar den där harmonin man hade hoppats på men det här blev en fullträff! Lovisa var alldeles lyrisk av flytta ut allt på balkongen, hoppade bland kuddarna och var alltmänt helnöjd med upplägget. Sedan kom Eros och Clara ut och la sig nära, nära. Lovisa ammade lite, tittade på stjärnorna, klappade fint på både mig och Eros, skrattade, ammade lite till och somnade. Snart ska jag krypa ner (om jag fortfarande får plats?) med en bok och ficklampa. Riktigt mysigt!
 
Bäddar
Superglad unge
I tryggt sällskap av "storebror"
Hela barnaskaran ute på balkongen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0