Golv?

Igår kom katalogen från Nybro Golv och jag hittade något som kanske kan leva upp till mina önskemål. Vi planerar att lägga om golvet i huset, inte för att det är något "fel" på det befintliga utan för att vi vill ha enhetligt golv i hela huset och i dagsläget är det olika golv i rummen.

Jag såklart vill ha ett snyggt golv som passar med husets ålder, men det är också viktigt att golvet är lekvänligt för både stora och små. Jag vill ha ett golv som bara blir snyggare och snyggare med slitaget efter bilbanor, kojbygge, möbler och högklackade skor. Man ska inte känna sig begränsad av ett ömtåligt golv. Helst ska det dölja dammråttor också :p

Att golvet ska vara mörkt har känts självklart länge men jag vet att Älskling är lite pepp på ljusare golv och om man har de där dammråttorna i åtanke så är ljusare att föredra. Så dessa två är favriter just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0