Morgondagen

Nu är det dags att krypa till kojs så att man är pigg och glad imorgon. Älskling har försökt övertala mig om att gå till NetOnNet för att byta hans headset och jag känner att jag har målat in mig lite i ett hörn... Jag försökte med argumentet "men jag har hela eftermiddagen bokad med viktiga möten så om hundarna ska klara sig den tiden behöver de en låååång promenad på förmiddagen (=nej, vi hinner inte byta ditt headset!)". Tyvärr kontrade Älskling med att NetOnNet tur och retur är ju en jättebra promenad så det blir winwin för alla och jag förstår inte hur jag kunde missa den enkla... Så imorgon ska vi till NetOnNet, uppbenbarligen ;) Teknikprylar, wii...

(Och nu när jag påminde om headset och kvitto visar det sig att Älskling tänkt fixa det efter jobbet i alla fall men blev glatt överaskad att jag var så "villig". Jag har inget flyt på den här fronten känner jag... Ungefär som när jag tidigare idag påminde kassörskan om att ta betalt för hundarna när vi köpte tågbiljetter. Herregud Emma, TYST!)


Det här är i alla fall ett fruktansvärt mysigt sätt att ladda inför morgondagen på!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ser verkligen hur mysigt ut som helst=)

2012-03-16 @ 19:42:51
URL: http://denvassastekniven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0