Nattjobb

Ikväll hade både jag och Älskling svårt att slita oss från vårt pyssel när Lollan somnat. Jag syr hundselar och Älskling fixar med den lilla datorn. Han gör såna där saker som jag inte förstår och påstår att jag inte märker, men som jag saknar väldigt mycket när det inte fungerar. Jag har i alla fall förstått att den har fått en ny hårddisk = snabbare. Kanske även annat operativsystem så att jag kan söka i mina mappar lättare. Och där tar mitt ordförråd inom datavärlden slut ungefär. 

Själv skulle jag behöva en rejäl dos tålamod till mina selar. Men en sådan förändring ser jag inte inom snar framtid så jag kör istället på "gör om och gör rätt". Kör full fart med symaskinen, testar, sprättar, syr igen, osv. Sakta men säkert börjar jag närma mig en sele som jag kan ta med Science Park imorgon som prototyp. Tack och lov var både tyg och band förlåtande till sprättningen så det ser riktigt snyggt ut också :)

Men nu blir nog grannarna sura om jag surrar vidare med symaskinen, istället blir det o'boy och ett varmt bad innan sängen.

Fantastisk vår idag igen!

Kommentarer
Postat av: Jinni

Åh vilken härlig blogg! Hittade precis hit.

Gör du hundselar även till små hundar typ chihuahua?

Kram Jinni



PS. Hjälp mig vinna min sommaroutfit från JOY, vinn en fin goodiebag till dig själv!

http://www.whatiwant.se/2012/05/hjalp-mig-vinna-min-favoritoutfit-fran-joy/

2012-05-03 @ 13:37:27
URL: http://www.whatiwant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0