Vardag

Dialogen hemma:

Jag - Jag börjar bli hungrig...
Älskling - Vad ska du ha då?
Jag - Spagetti med qournfärssås tror jag... (sitter kvar vid datorn)
Några minuter senare serveras spagetti med qournfärssås framme vid datorn.
Jag - Älskling, du vet att jag kan fixa min egen mat va?
Älskling - Haha, nej det kan du inte! :p
Jag - Nej okej, men du vet att jag är vuxen nog att skylla mig själv om jag blir utan mat på grund av att jag inte pallar resa mig upp och fixa?
Älskling - Ja, det var jag. Men jag vet också hur ditt humör blir om du inte får mat i rätt tid så det är inte värt att vänta på.

Och andra tjejer har problem med att de vill att mannen ska serva utan att behöva be rakt ut :p

Övriga ljuspunker idag var när vi fick några minuter paus och tystnad:


Kommentarer
Postat av: Hellis - Design på flera sätt

Aw! Vilken söt en! Din älskling tänkte jag på, men sötnosen i vagnen också!

2012-05-11 @ 23:18:31
URL: http://flippermorsan.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0