Loppisfynd

På vägen hem från tältnatten igår så stannade vi till på en loppis. Såg inte så mycket ut för världen men var väldigt välsorterad. Jag är just nu på jakt efter vackra trälådor till skafferiet och hittade en hel del fina gamla sockerlådor. Tyvärr visste ägarna deras andrahandvärde så jag avstod :p Hittade däremot en nästan komplett matservis som passade perfekt till våra matsalstapeter. Den fick jag hem för 300:- och kände mig mycket nöjd! Kan max bjuda 7 personer samtidigt på huvudrätt (18 personer om vi ska ha soppa haha) men det känns ganska lugnt. 
 
Lovisa fick med sig en kopp hem också, en med samma motiv som på sagotavlorna hon har fått av mormor. 10:- var den värd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0