På språng

Nu känns det extra bra att jag storröjde här hemma igår, idag finns det inte tid till att plocka upp efter sig :p Har varit ute i stallet och ridit ut tillsammans med Martina, det gick riktigt bra! Lyckades faktiskt trilla omkull lite idag, det jag lovade att inte göra med magen. Ari snubblade lite och jag satte mig på hans hals, men det var i lugn skritt och han var en riktig gentleman. Jag inbillar mig att man instiktivt skyddar magen för det var verkligen det enda som inte ens nuddade något. Tog i med hakan, händerna och armarna men magen höll jag i luften. Bra jobbat!
 
Än så länge kommer jag i mina gamla ridbyxor, men idag tog jag Karls istället och det var ännu skönare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0