Svårt med motivationen

Hängde en stund på mitt favorithak igår, biblioteket, och hittade en ny bok om Raw Food som verkade bra. Sådär informativ men ändå inte tung som lagboken ;)
 
Problemet är bara att den läses bäst i sällskap av ett stort glas O'boy. Precis som att det mesta gör sig väldigt bra i sällskap av O'boy... Attans slapphet. Borde skicka mig på detox långt ut i skogen utan Maxi och utan folk som kan få lida av min sockerabstinens. 
 
Men nu är mjölken slut och för att inte dö av hunger så drack jag upp resterna av Lovisas morgonsmoothie, det är ju hur gott som helst! Blev en "man tager vad man haver"-variant idag med vitkål, linfrön, banan, jordgubbar och kokosolja. Att det ska vara så svårt att ta första klunken. Lovisa däremot dricker gärna! Lite lättare med henne som inte når O'boypaketet utan får ta det man serverar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0