Slappa dagar med lite bus

Igår hade vi en lugn hemmadag efter ytterligare en ganska vaken natt. Man blir helt klart lite seg efter att ha ammat på blödande bröst, värmt nappflaskor, vaggat, burit och tröstat två barn. Men framåt eftermiddagen piggnade vi till och kände att det var dags att hitta på något kul för Lovisa. Så vi åkte till Emil och Linus för lite bus på kvällen :)
 
Naivt trodde vi att vi skulle få med oss ett sovande barn hem och sedan kunna ha lite vuxentid med plockmat och film. Tji fick vi ;) Men det var mysigt att dela plockmat med Lovisa också och i ärlighetens namn hade vi nog inte orkat umgås så intensivt Karl och jag heller, vi somnade alla vid 22. 
 
På natten delade vi i alla fall upp oss, Karl och Lovisa i dubbelsängen och jag och Greta på kökssoffan. Vi sov faktiskt liiite bättre även om jag nog byter sängplats kommande natt, kökssoffan var gjord för någon lite kortare än mig... Men inatt lyckades jag i alla fall hålla mig till amningen, slapp gå upp och värma flaskor vilket är skönt. Men det känns som att Greta är vaken betydligt längre stunder med amningsnappen, det tar väl lite längre tid att bli mätt. Utan amningsnapp är det en väldigt fart på mjölken så det blir väl lite matchockskoma då.
 
Nu ska vi i alla fall till 4H-dagen på Skälby, det blir skoj!
 
Bäddar
Finns det hjärterum finns det stjärterum
Nallen ska också åka sjal :)
Hoppetiskutt på Revsudden
 Börjar bli stora killen :)
Sötnos
Tre trötta efter lite bus
Liten knodd i kökssoffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0