Nu är vi barnledare!

En intensiv helg har nu gjort oss godkända ledare för Knopp, Knytte, Mulle och Öppen skogsglänta. Vi körde fullt ös (vilket var skönt när man längtar hem till familjen) men allt har nog inte hunnit landa än. Så mycket roliga idéer och aktiviteter! Lovisa kommer tro att jag har fått fnatt nu när hon ska vara testpolit för alla lekar och projekt ;) 
 
Böckerna från serien "Att lära in ute" från Outdoor teaching fick vi mycket praktiskt prova på mycket från så de var intressanta att läsa igenom nu när jag kom hem (tack Kalmar stadsbibliotek ;)). I måndags var vi bara helt slut efter helgen och idag var det bebisträff på Länsmuséet men ikväll ska jag nog umgås lite med lamineringsmaskinen och imorgon satsar vi på Stensö. Då får vi se om Lovisa tycker att kursen var lika bra som jag tyckte!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0