Pyssel

Idag har vi pysselstund här hemma :)
Namngivning närmar sig med stormsteg och nu är görandet av inbjudningskort äntligen påbörjat!l Det blev en badbild på ena sidan och sedan funderade jag på att göra fotavtryck som dekoration bredvid texten på andra sidan. Vis av erfarenhet från när jag gjorde hand- och fotavtryck i gips av Lovisa så vet jag bättre än att ge mig på handavtryck igen... Liten bebis vill inte räta ut handen :p Men fotavtryck går bra! Tyvärr hittade jag ingen bra färg till detta på Panduro, får kanske leta noggrannare imorgon alternativt slopa idéen. Texten ska i alla fall en god vän få skriva tänkte jag, hon skriver mycket snyggare än mig. Sedan är det bara framsidan kvar, namngivning är krävande :p
Inbjudningarna till namngivningen är påbörjade :)
Lovisas vägg
Nu har de fina bokstäverna från CityGross (hör och häpna!) kommit upp på väggen. Riktigt söta tycker jag :) Tänkte att den väggen sedan får fyllas med fotografier, avtryck, kanske tackningar om några år? Påbörjade också längmätning på väggen, 55 cm idag på 2-månadsdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0