Sovmorgon


Idag fick vi sovmorgon till 08, hela familjen! Så skönt att vakna utvilad och kunna njuta av Lovisas morgonhumör, hon är verkligen i sitt esse på morgonen. Ler med hela ansiktet, "pratar" och gymnastiserar :) Urmysigt att vara förälder!

Inatt däremot hade hon en väldigt trött mamma. Lovisa somnade i vagnen och vi lät henne ligga kvar där när vi gick och la oss. Runt 00 vaknade hon och gnällde lite. Vanan trogen började jag vagga det som låg närmast och tänkte "jag försöker vagga henne lite så kanske hon somnar om". Efter ett tag frågar Älskling:

- Ligger Lovisa kvar i vagnen?
- Nej, jag ska snart ge henne mat, tänkte bara se om hon somnar om först. (funderar en stund...). Nej, visst sjutton, Lovisa ligger fortfarande i vagnen...!

Nu i efterhand kan man ju undra vad det var jag försökte vaggade till sömns, inte var det Lovisa i alla fall :p

Kommentarer
Postat av: AC-fotoblogg !

ååhh vad söt !

2011-07-15 @ 11:52:57
URL: http://acimage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0