Gulligaste grannen!

Idag när jag kom hem så låg det ett kuvert innanför dörren. Eftersom vi inte har orkat fixa med adressändring och sådant så vet jag ju att "vanlig" post omöljigt kan komma hit. Jag kan erkänna att jag tänkte "Usch, det är säkert en arg lapp eller något! Fy, vad jag hatar post!" men tji fick jag ;)

I kuvertet fanns ett gulligt kort och en namnsdagspeng till Lovisa från vår granne! Så fint gjort av henne, det värmde faktiskt riktigt mycket i hjärtat :) Inte nog med att de står ut med våra hundar här i huset, de tycker om vår bebis också! Aww :p Självklart var gåvan väldigt uppskattad och det blir ett fint bidrag till lite finkläder att använda på namngivningen, men tanken var absolut gulligast!

Pinsamt nog var vår granne också den enda som kom ihåg att det var Lovisas första namnsdag idag... Vi hade glömt det totalt, så jag får väl tacka henne lite extra för påminnelsen också :p

Vårt lilla namnsdagsbarn hos sin gammelfarmor

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om inte Lovisa heter Bartolomeus i andranamn så har hon inte namnsdag förrän idag. Ha det fint och pussa på henne lite extra.

2011-08-25 @ 16:27:42
Postat av: Älskling

Åh, Bartolomeus, hur kunde vi inte tänka på det som andranamn? Nu två tjejnamn där.. attsingen!

2011-08-26 @ 08:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0