Wow!

Jag bara måste dela med mig av detta som jag hittade på "Kärleken till inredning"! Vi sitter med planritningar och diverse kataloger här hemma för att skapa oss en bild av vad drömhuset innebär. Även om det kommer bli ett långdraget projek om och i så fall när vi hittar en lämplig tomt så känns det bra att ha koll på vad vi faktiskt är ute efter. Dels för att veta vilken tomt som krävs men framförallt för att få en prisbild. Därför försöker vi planera på en ganska detaljerad nivå redan nu så att man inte halvvägs inser att drömhuset är för dyrt...
Den här bilden är ju ganska "meningslös" för planritningens skull men jag var ändå tvungen att ta med den. Vilken fint inbyggd hylla!




Detta badrum var underbart! Tänk att fylla alla de där lådorna med badskum, doftljus och annat mysigt... Tycker också att det var väldigt fint med toalett och dusch i samma rum, men ändå lite avskilt med fönsterpartierna.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gud vad vacker inredning :) gillar verkligen den där mysiga stilen!

Önskar dig en fantastisk fredagkväll & bra start på helgen!

2011-08-19 @ 22:31:34
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0