Nya morgonrutiner!

Herregud! Hur kunde man glömma! Adventskalendern började ju idag!

Var tvungen att uppdatera mig med dagens avsnitt på SVT Play och det var en riktigt mysigt kalender i år :) Så jag tror att nu (kan skylla på Lovisa) så ska jag återuppta min gamla barndomstradition med att titta på julkalendern och äta frukost på sängen. Tveksamt om jag tar mig upp till 07.15... Men med ett stort glas O'boy ska det nog gå bra. Och 07.15-07.30 är ju Älskling fortfarande hemma = familjemys! Vilken tur att man har en unge i familjen att skylla på ;)


Kommentarer
Postat av: Älskling

Enda problemet kan väl vara om lilla lollan inte vill vara vaken, vem ska man skylla på då? :-p

2011-12-01 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0