Vi ser det snöar!

Julstämningen utomhus har verkligen varit frånvarande i år, inte ens kommunens fina ljusdekorationer kommer till sin rätt om det inte är vitt på marken. Jag hoppas innerligt att det är lite snö ute på julafton, men jag längtar nästan ännu mer efter att få spänna fast min gamla babypulka bakom Clara och Eros och ge mig ut på tur med Lovisa! :)

Och vet ni vad som kom några minuter sedan? Snö!! Den smälter än så länge ganska fort på marken men det är i alla fall i rätt riktning. Wiii!!

För att boosta stämningen lite extra ska vi nu iväg till Kostas julmarknad igen, förhoppningsvis röja undan de sista julklapparna :)

Kommentarer
Postat av: Maria mamma till Tilde och Minnah

haha ja visst va den frän :)

2011-12-17 @ 12:03:08
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: Angelica

Här är det massvis med snö och snöar heela tiden idag, så super mysigt!! Dock kaos i trafiken.

Har också längtat efter att åka pulka! (fast kanske är det bättre att vänta till efter förlossningen hihi)

Hade nästan tappat hoppet om snö, har inte ens bytt till vinterdäck på vagnen än : P

2011-12-18 @ 03:53:45
URL: http://naturligbebis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0