Snart på väg

Nu är det hög tid att börja packa! Tanken var att hela veckan skulle ägnas åt Sverige-förberedelser men realistiskt borde jag bara planerat med sista dagen som det nu är.

Högst på packlistan står just nu:
  • Mobiltelefon och laddare (inte glömma det svenska SIM-kortet!)
  • Laptop
  • Bankkort och leg (hoppa verkligen att det fungerar...)
  • Skruvmejsel/kniv/liknande verktyg (jag är bara lite crazy)
  • Högskoleboken
  • Skrivmaterial
Kanske rena kläder också?

Mötet på SLU känner jag mig förberedd på. Jag har gott om tid att kolla runt på campus under förmiddagen och frågorna till SYO kommer av sig självt.

Sedan är det dags för husvisning, det däremot börjar jag bli riktigt nervös för! Om jag skulle titta på lite olika boende för skojs skull så vore det ju inga problem, inte heller om det vore ett svårsålt objekt där man kan få längre betänketid. Men huset är åtråvärt och förhoppningsvis inte sålt redan innan visningen...

Tänk om det är underbart? Älskling säger att om huset verkar perfekt så kan jag buda och skriva på. Hur läskigt är inte det?! Fy, vad obehagligt...

Kommentarer
Postat av: Jennie - Stolt hundägare och blivande mamma

Vart kommer ni att bo när ni kommer till sverige?

Mycket att göra inför en flytt, men det kommer gå bra :)

2011-02-13 @ 19:57:45
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0