Älskade älskling!


En lång sovmorgon och sedan få gå upp till nybakade scones, så ska det vara! Kan inte annat än känna mig lyckligt lottad med en sambo som både är morgonpigg OCH kan baka :) Utan tvekan världens bästa!

I övrigt har det varit en väldigt slapp dag. Skönt för människorna men tråkigt för hundarna.

Våra datorer har fått mycket uppmärksamhet och det känns inte som en helt bortkastad dag. Jag har rensat min dator på över 10 000 bilder nu och känner mig mycket lugnare i själen på något vis. Var på en föreläsning i Feng Shui för många år sedan och det enda jag minns är att de sa att om man hade oreda på vinden kunde det störa ens "energi" utan att man var medveten om det. Jag har svårt för flummeri men just det tog jag till mig av någon anledning. Så nu när min dator är städad mår säkert min energi mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0