Biffkväll

Ikväll skulle Älsklings kollegor till Rödbrygga (Stokmarknes enda pub/restaurang) och jag följde med.

Rödbrygga


Om man ska bo här i tre månader måste man ju besöka det lokala haket i alla fall en gång. Jag har fantiserat om en rejäl köttbit i flera dagar nu. Här hemma äter vi nästan alltid vegetariskt, bortsett från nån fisk som slinker ner i min mage då och då, och sist jag åt kött var hemma hos mormor i början på december. Jag behövde inte bli besviken då Rödbrygga hade biffkväll ikväll och det fanns mycket att välja på. För min del blev det "Brygga Special" som var en underbar köttbit med grillade grönsaker och kryddsmör. Mumsfilibabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0