På tur med vovvarna

Idag kände jag att det var dags att utnyttja dagsljuset lite bättre än vad jag brukar. I vanliga fall är jag seg långt in på eftermiddagen och sedan kommer energin för att hitta på saker under kvällen/natten. Här uppe i norr är det bara ljust mellan 10 och 15 och det känns lite sorgligt att bara ha sett mörkret under vår vistelse här. Jag brukar ursäkta mig med att promenader blir så mycket mysigare när man är två men nu när Älskling jobbar 08 till 21 så skulle hundarna aldrig komma ut med det resonemanget. Så idag packade vi med oss lunchen och gick på tur som norrmännen så fint säger! Vi trotsade till och med regnet och var ute i två timmar. Nu ligger sötnosarna i soffan och snarkar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0