Ineffektivitet!

Eftersom jag ska ha kurs ikväll har vi, som vanligt, varit fruktansvärt ineffektiva idag. Jag vet inte vad det är med mig, men så fort jag har en tid att passa på eftermiddagen/kvällen blir jag helt handlingsförlamad. Trots att det är en rolig kurs, det kommer säkert bli trevligt, jag behöver inte förbereda något osv. så känns det som att jag inte kan göra något idag "för vid 18.00 är det kurs". Suck!

Min ovilja att dra igång något större projekt resulterar i både hundarna och Lovisa blir lite uttråkade. Eller jag tolkar det i alla fall så, kanske är det jag som blir uttråkad och bara får kortare stubin... Men nu är det i alla fall ännu renare än igår (tänk att det finns så mycket att flytta från A till B till A på 37kvm...), maten står på spisen och hundarna är rastade. Helt okej för en dålig dag :)

Imorgon ska jag bara njuta av mamma/barn-gympan, Måsen, långpromenad och bra böcker! Inga måsten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hakar på imorgon till Friskis på mamma/barn-Jympa :)

2011-11-01 @ 19:12:53
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0