Kvällens planer

Note to self om vi vill ha en dag full av egentid i framtiden: gå till simhallen med Malva :p Lovisa sov, och sov, och sov... Från 12.30 till 16.30! Jag tror att hon hade rikitgt skoj idag :)

Sedan blev det långpromenad med min mamma, bland annat för att tända ljusen på Gretas (min gammelmormor) grav. Väl där upptäcker vi att någon stulit gravlyktan samt två (av fem) planterade blommor...! Vem gör så?! På en grav?! Jättetråkigt och oförskämt... Men ett ljus är i alla fall tänt och gravprydnad lagd inför allhelgonahelgen. Vackert med alla ljus på kyrkogården under mörka hösten.


Nu ska landa lite framför CSI med varsin pizza och sedan blir det nog ytterligare en promenad för att njuta av ljusuppträdanet vid Bremerssons Saluhall vid 20.00.

Kommentarer
Postat av: Jennie - Mamma till Malva

sv: Hihi kul att hon sov så länge :) Skönt det! Malva somnade 15 min sen var hon vaken till 16 och sov 30 min då :) Det är all ensamtid medans Malva sover jag får!

Men vi går gärna dit snart igen med er :)

2011-11-05 @ 09:27:42
URL: http://jenniezen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0