Leos lekland

Idag fick vi sällskap av Jennie och Malva på Leos lekland vid Maxi. Det var riktigt skoj! Barn under ett år går in gratis (även vuxna) och vi trodde nog att det inte skulle finnas så mycket för de små att roa sig med. Men det fanns en lekhörna med bollar, stora och mjuka legobitar, kuddar osv. som fungerade riktigt bra. Sen är det ju alltid kul att hälsa på jämnåriga!

Barn 1-2 år går in för 70:-, barn över 2 år går in för 120:- vilket jag tyckte var ganska dyrt. Jag förstår att de måste ta det priset (stället är ju enormt!) men personligen kan jag nog komma på en hel del gratisaktiviteter som är minst lika bra! Nu när det är gratis kommer vi nog ändå gå dit fler gånger, Lovisa tyckte det var störtkul :) Stor fördel att de har öppet på kvällar och lördagar så att även Älskling kan följa med när han jobbar.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack för idag, jag går gärna dit igen. Vi är ju båda mammalediga så tycker vi kan ta en runda dit en fm snart :)

2012-02-27 @ 20:49:38
URL: http://jenniezen.blogg.se/
Postat av: Nina

Vilka härliga bilder! De ser ju ut att ha hur kul som helst!

2012-02-27 @ 22:06:15
URL: http://denvassastekniven.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Härliga bilder!

Känner oxå att lekland är lite dyra men sen samtidigt så inser man ju att det kostar nog en del att få det att gå runt..



Finns tack och lov massa man kan göra som är gratis också :)



ha en fin kväll!

2012-02-29 @ 21:52:35
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0