Schysst dag!

Idag hade jag ett väldigt trevligt kundmöte i Nybro på förmiddagen. Så härligt när allt klaffar :)

Vad som kanske inte klaffade så bra var tågförbindelserna. Nybro är lite av ett u-land för icke körkortsinnehavare... Men lite ändringar i planeringen och helt plötsligt hade "stressa iväg till tåget" blivit "långpromenad i St Sigfrid med hela familjen". Riktigt skönt men tanke på vädret. Hundarna fick springa av sig rejält idag också, Lovisa fick undersöka kottar, stenar och pinnar, vi vuxna kunde diskutera lite hus. Alla nöjda med andra ord.

Ikväll är det fotboll för dem som gillar det (Älskling och kanske Boll? Hon var hyfsat engagerad ett tag i alla fall). Själv sitter jag istället och läser på om BARF, slösurfar på Familjeliv (som en drog...) och njuter av att jag kan dega här hur länge jag vill! Lovisa har nämligen somnat och imorgon har vi inget inplanerat. Inga måsten, inga tider. Så gutt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0