Lantliv med Blå Stjärnan och Lovisas första steg

Efter ett lite onödigt (men nästan tvångsmässigt) besök på IKEA så bar det iväg till Skälby för årsmöte med Blå Stjärnan. Lite stadsfolk möter landet känns det som även om vi väl var de enda där som kvalificerades som "stadsfolk" :p Kul ändå att Kalmar har kommit lite närmare en aktiv lokalförening och jag som har en tendens att överengagera mig är nöjd med att jag lyckades tacka nej till samtliga styrelseuppdrag. Jag känner att punktinsatser är jätteroligt att kunna engagera sig i men jag vill inte binda mig till att träffas kontinuerligt. Har blivit lite bättre på att hålla fast vid det sedan Älskling och Lovisa kom in i bilden, hemmatid är så mycket mer värt nu för tiden!

Och på tal om Älskling och Lovisa så lyckades de ha ett eget party utanför vårt konferensrum. Å då tar ungen sitt första steg utan stöd! Eller typ ett och ett halvt steg innan hon tog i händerna igen. Coooolt! Så nu måste jag såklart ha lite gåtest när hon har vaknat för att se om det var en engångshändelse eller om kanske gången har "lossnat" :)
Underbara kossor :)

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0