Nu är vi redo

Ja, nu är vi redo att börja jobba tillsammans, Lovisa och jag. Måste säga att det känns lite ovant att packa en väska inför en dag på vift med broschyrer, visitkort, kalender, hundgodis samt blöjor, leksaker och extra ombyten. Men jag känner mig säker på att vi kan kombinera barn och arbete, om inte annat så ger väl övning färdighet. Nu hoppas jag att vi kan hålla oss på topp båda två hela dagen. Eller rättare sagt alla tre, Clara ska ju också följa med och visa upp sig som den kurshund hon är. Eros däremot tycker att sociala tillställningar är obehagliga och överskattade så han får mysa på mormors soffa imorgon, där trivs han bättre än ute i vimlet :)
Lovisa rekar lokalerna sist vi besöte Tassoteket :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0