Älskade balkong!

Idag har vi haft en riktig skitdag! Feber efter vaccinationen igår, gnäll, gnäll och mycket gråt. Detta efter en dålig natt såklart... Lovisas agenda var amma, bäras, amma, bäras, amma, bäras, kaaaanske läsa "Bondgårdens djur", amma och bäras. Bläää hälsar både jag och min kropp. Tyckte jag var smart som tog fram selen, då skulle hon ju bli buren samtidigt som jag kunde få göra något annat än att amma och bära, men det gick icke. Hon kastade sig bakåt och tokskrek så fort jag höll i selen... Sitta på armen skulle man göra.

Trots allt har vi fått lite vettigt gjort, tvättid och lite rensning i Lovisas lekhörna. Hittills har Lovisas leksaker varit placerade framför balkongdörren, den används ju ändå inte vintertid, men nu var det dags att öppna upp lite kände jag. En hel del flyttade ner i källaren och nu är det fri passage ut på balkongen. Gissa vem som blev på ett strålande humör då? Lolliboll!! Hon har gått på upptäcktsfärd där ute en bra stund nu, sorterar väl allt vårt skräp :) Balkongen är verkligen ingen stolthet för tillfället, vi har inte ens tagit bort julbelysningen liksom... Inte heller förra årets stendöda tomatplantor. Hur ska vi klara av en trädgård till hösten?! Jaja, Lovisa tycker balkongen är fantastisk och efter den här dagen är jag beredd att älska allt som gör att hon inte gråter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0