Lite feber men en schysst dag

Igår var Lovisa lite varm och gnällig men vi gissade på att solen tagit lite energi eftersom vi var ute ett par timmar mitt på dagen. Idag fortsatte det och hon hade riktig feber så hon har varit hemma och kurerat sig med sin pappa. Nu har vi också känt anledningen till nuvarande status, två bissingar i överkäken. Måste säga att vi har haft tur med Lovisas hälsa, tandsprickning är hittills det enda som ställt till det för henne. I övrigt har vi sluppit förkylningar, feber, öronproblem och annat vanligt. Eller jo, magsjukan har vi faktiskt haft. Då låg vi och spydde alla tre... Men på ett helt år känns det ganska lyxigt.

Men när jag inte har ammat / burit Lollan så har jag haft lite kunder och det har varit en hyfsat produktiv dag. Nu sover övriga familjemedlemmar och jag lite svårt att slita mig från datorn. Men imorgon är en ledig dag så vad gör det :)

Kommentarer
Postat av: Älskling

Ville bara tillägga att jag minsann inte spydde! Bara allmänt risig och kass i kistan (high life i jämförelse). Som fader ovan att vara hemma kändes det inte så produktivt förutom att armen fick sig träning av allt bärande :-)

2012-05-07 @ 09:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0