Långsam dag

Den här dagen har känts ganska seg... Vi har piffat till lite här hemma, fixat en duk till matsalen, lite blommor i fönsterna och förvaringslådor för att kunna sortera lite bättre. Ändå känns det inte som att vi kommit framåt direkt.
 
Vid femtiden fick vi kanske förklaringen till varför, vi var rejält trötta. Först somnade jag och Lillboll i sängen, sedan slocknade Karl i soffan och till sist däckade även Lovisa. Hon var nog den som kämpade emot in i det sista, när jag till slut vaknade upp ur mitt koma så hittade jag henne sovandes på en köksstol. Stackaren... Nu ska jag försöka krypa i säng innan klockan sticker iväg igen, "ska bara" ta lite disk först.  
 
Lilla bollen
Andra gillar så trånga utrymmen som möjligt.
 
Dagens söta från Lovisa:
1 - (Lovisa och Karl tittar på ett klipp med en groda) "Grodan har ingen mamma, ingen att hålla i handen".
2 - "Mamma, bebisen ledsen. Behöver booba! Ingen fara, jag har fixat" (Lovisa ger Lillboll ett finger att sutta på och Lillboll somnar om).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0