Lugn i Gretasjälen

På sistone har Greta varit lite orolig och svårtröstad, inte mycket som har varit rätt enligt fröken. Det sägs att 4-5 månader innebär en ganska jobbig utvecklingsperiod så vi får väl hoppas att det var det vi precis har överlevt. Nu verkar hon gladare igen :)
 
Idag har jag känt mig som supermamman här hemma med två konstant nöjda och glada barn! Får hoppas att Karl har samma flyt imorgon för då drar jag till Lund. Känns inte alls lika skönt som det brukar vara nu när Greta känns mammig men som sagt, hoppas att idag var början på ett gladare humör hos Greta. Den här terminen är det i alla fall inte mycket som jag behöver åka till Lund. Nästa gång är 27 februari och sedan är det först i slutet på mars igen. Det ska bli riktigt mysigt att vara hemma med kidsen igen!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0